Internetová reklamná agentúra
Internetová reklama, ktorá prináša zákazníkov

Tlač E-mail

Úspešný internetový obchod

V priebehu niekoľkých rokov sa stane prevádzka vlastného internetového obchodu samozrejmosťou pre každú solídnu obchodnú prezentáciu firiem na internete. V súčasnosti sa môžete na výstavbu vášho internetového obchodu pozerať ako na:

  • novú podnikateľskú aktivitu
  • doplnenie ďalšieho predajného kanálu pre váš existujúci sortiment
  • oživenie internetovej prezentácie

Čo urobiť, aby internetový obchod zarábal

Čo urobiť pre to, aby internetový obchod nielen zarábal na svoju prevádzku, ale prinášal aj zisk. Pri výstavbe internetového obchodu na internete si musíte predovšetkým zodpovedať otázku, prečo by mali zákazníci nakupovať práve u vás na internete, a nie klasicky.

Čím možno dosiahnuť zisk v internetovom obchode:

Zľavy:

  1. Stále zľavy - predaj na internete by mal byť pre vás menej nákladný ako predaj v normálnej predajni. Doprajte preto zákazníkom zľavy. Na každý tovar by mala byť aspoň minimálna zľava
  2. Mimoriadne zľavy - určitý tovar by mal byť niekedy zľavnený radikálne, napríklad pravidelná týždenná zľava na vybraný tovar 40 %.
  3. Osobné zľavy - zvýhodnite stálych zákazníkov špeciálnou zľavou.

Toto je veľmi dobrý spôsob ako naučiť zákazníkov vracať sa do vašej internetovej predajne. Skúsenosti z iných predajní ukazujú, že to funguje.

Ďalšie metódy

  • Darčeky - skúste k internetovým objednávkam ponúkať malý darček.
  • Poštovné - za každých okolností musí zákazník poznať cenu poštovného.
  • Zjednodušte poštovné na čo najmenší počet sadzieb.
  • Odpustite poštovné zákazníkom pri určitom objeme.
  • Čas doručenia má byť čo najkratší.
  • Zákazník by mal vedieť, kedy tovar dostane !!!
  • Skutočná adresa vašej firmy (obchodu) musí byť zverejnená a dobre viditeľná. Nemal by tam byť P.O.Box. Je veľmi dobré, keď je zverejnený aj telefonický kontakt.
  • Zvýraznite maximálnu ochotu pomôcť vašim zákazníkom aj pri telefonických otázkach.
  • Vrátenie tovaru - v našich podmienkach je tento bod zatiaľ dosť diskutabilný, ale v západnej Európe je to jeden z hlavných bodov úspechu spotrebného priemyslu. Zákazník pri nákupe na internete nemá možnosť si tovar pozrieť, ohmatať či vyskúčasť, takže sa môže stať, že si vyberie nesprávne, prípadne niečo, čo sa mu v skutočnosti nepáči.
  • Informácie - ku každému tovaru pripojte čo najviac informácií. V tomto bode máte jednoznačný náskok oproti klasickému predaju. Ku knihám pridajte recenzie a úryvky alebo obálky. K hudobným nosičom môžete pridať zvukové ukážky. K videokazetám zas videoukážky. A tak ďalej. Fantázii sa medze nekladú.
  • Sortiment - maximálna ponuka. Práve internetové predajne si môžu dovoliť inzerovať a predávať tovar, ktorý je menej objednávaný, takže jeho predaj sa v štandardnej predajnej sieti nevypláca. Preto sa snažte ponúkať skutočne široký sortiment.
  • Reklama - propagujte internetovú adresu vášho obchodu všade, kde sa dá.

Súhrn:

Váš internetový zákazník musí mať istotu, že vo vašom internetovom obchode nakúpi lacno, nájde vždy, čo hľadá, ku všetkému nájde najviac informácií práve u vás a že objednaný tovar skutočne dostane v sľúbenom termíne.

A v prípade nejakých problémov vie, kam a na koho sa má obrátiť.

kamenný obchod kamenný obchod

Obyčajný kamenný obchod - zákazník príde do obchodu a nakupuje

Internetový obchod Internetový obchod

Internetový obchod - elektronický obchod - eshop
zákazník sedí večer doma a nakupuje

 


Správny webdizajn (webdesign) privedie návštevníkov na váš web a predá vaše produkty. Tvoríme optimalizované stránky pre vyhľadávače. Web stránka ITC-NR Nitra obsahuje produkty: webdizajn (webdesign) zameraný na predaj, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), tvorba web stránky kde SEO konzultant zameriava webdizajn (webdesign) a marketingové texty web prezentácie a internetovej stránky na podporu predaja. Reklama a marketing na internete.

© 2014 Internetová Reklamná Agentúra