Internetová reklamná agentúra
Internetová reklama, ktorá prináša zákazníkov

Sú tlačové agentúry zodpovedné za vlnu negativity? Tlač E-mail

Sú tlačové agentúry zodpovedné za vlnu negativity?

Ľudia prestávajú pozerať televíziu. Veľa ľudí v našej dobe sa nedíva na správy, alebo nečíta noviny. Nedívajú sa na zlé a negatívne správy, pretože z toho nemajú dobrý pocit.

Sú tlačové agentúry zodpovedné za vlnu negativity?

Ľudia prestávajú pozerať televíziu

Veľa ľudí v našej dobe sa nedíva na správy, alebo nečíta noviny, alebo obidvoje (je potom ozaj kuriózne, že musia platiť poplatok za televíziu). Nedívajú sa na zlé a negatívne správy pretože z toho nemajú dobrý pocit. Koniec koncov kto by mal z toho dobrý pocit, hádam akurát nejaký sadista, alebo masochista. Z tohto pohľadu je zvláštne prečo vlastne ľudia tieto správy pozerajú, alebo čítajú noviny, keď sa pri ich pozeraní, alebo čítaní cítia zle. Pokiaľ by mal niekto pocit, že má za to odsudzovať televíziu, alebo tlačové agentúry či noviny bude z najväčšou pravdepodobnosťou na omyle.

Situácia je taká, že keď je na titulnej strane obrovská dráma, tak sa kupuje oveľa viac novín. Keď je v televíznom spravodajstve katastrofa celonárodného rozsahu, sledovanosť týchto TV staníc prudko stúpa. A keďže tieto firmy sa správajú podľa zákonov obchodu a zákonite chcú mať väčší obrat, tak ponúkajú svojim zákazníkom (tým čo sledujú TV a čítajú noviny) to čo títo ľudia požadujú vo veľkom.

Záver je z toho asi takýto: je záujem o negatívne veci => informuje sa o nich viac => záujem sa zvyšuje => ponuka negatívneho sa zvyšuje => záujem sa zvyšuje => ponuka negatívneho sa zvyšuje => záujem sa zvyšuje => ponuka negatívneho sa zvyšuje ............

Potom to vyzerá, dosť hrozne. Zdá sa, že sa všetci topíme v mori negativity.

Dá sa takáto situácia napraviť?

Ale cesta k náprave je ľahká, stačí keď si prestaneme všímať tieto nepríjemné a negatívne správy. A to sa dá? Ale áno samozrejme, že sa to dá. Chcete sa cítiť dobre, alebo zle? Výber je jednoduchý a ľahký. Keď si začneme všímať, sledovať a čítať pekné veci, príjemné TV relácie, články v novinách budeme čítať, len vtedy keď nám budú navodzovať len dobrý pocit, tak podľa zákonu ponuky a dopytu nám začnú ponúkať viacej toho čo sa viacej požaduje. Čiže záleží len na nás aký dopyt vytvoríme.

Záver je z toho asi takýto: je záujem o pekné a pozitívne veci => informuje sa o nich viac => záujem sa zvyšuje => ponuka pekného a pozitívneho sa zvyšuje => záujem sa zvyšuje => ponuka pekného a pozitívneho sa zvyšuje => záujem sa zvyšuje => ponuka pekného a pozitívneho sa zvyšuje ............

Začína to vyzerať celkom pekne :-)

Pozrite sa na tieto dva obrázky a zamyslite sa pri pohľade na ktorý z nich sa cítite dobre. Na ktorý z nich sa chcete pozerať znovu a často?

negatívny obrázok pozitívny obrázok
 
Ďalší >


Správny webdizajn (webdesign) privedie návštevníkov na váš web a predá vaše produkty. Tvoríme optimalizované stránky pre vyhľadávače. Web stránka ITC-NR Nitra obsahuje produkty: webdizajn (webdesign) zameraný na predaj, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), tvorba web stránky kde SEO konzultant zameriava webdizajn (webdesign) a marketingové texty web prezentácie a internetovej stránky na podporu predaja. Reklama a marketing na internete.

© 2014 Internetová Reklamná Agentúra